gravitate towards
creators and nano or
micro influencers
Teenagers prefer creators over
celebrities when it comes to
influencer marketing. According
to data from ThinkwithGoogle,
70% of YouTube teenage
subscribers say they relate
to influencers more than
celebrities.
Research from We Are Social backs
this up. The study found that using
celebrities to target Generation Z is
limiting, especially if the celebrities are
trying to sell something outside their
core area of expertise. Generation
Z instead prefers micro influencers
– people they see as superfans that
bring real, earned credibility to brand
endorsements and drive authentic
brand love
若い世代
引き寄せる
クリエイターズとナノか
マイクロインフルエンサー
ティーンエイジャーはクリエーターよりクリエイターを好む
有名人といえば
インフルエンサーマーケティング。 によると
ThinkwithGoogleのデータに
10 代の YouTube の 70%
加入者は彼らが関係していると言う
インフルエンサー以上に
有名人。
We Are Social からの調査
これまで。 この研究では、
ジェネレーションZをターゲットにする有名人は
特に有名人が
自分以外のものを売ろうとする
コア専門分野。 世代
Zは代わりにマイクロインフルエンサーを好む
–彼らがスーパーファンとして見ている人々
ブランドに真の獲得した信頼性をもたらす
保証と本物のドライブ
ブランド愛
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