インフルエンサーマーケティングについて

WARC(世界広告研究センター)と impact.com は、世界中の400人のインフルエンサーと400人のマーケターを調査し、インフルエンサーマーケティングについて、そしてお互いについてどう思うかを調べました。レポートの内容は次のとおりです。

調査から得られた4つの重要な発見

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インフルエンサーマーケティングでは、支出、ソーシャルメディアのトレンド、イノベーション、文化的変化が増加しており、他の広告チャネルでは不可能な新しい機会を生み出しています。

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コンテンツクリエーターは、信頼性と消費者とのより深いつながりを提供します。マーケターは現在、直接のアウトリーチ、プラットフォームソリューション、代理店を通じてインフルエンサーパートナーシップをサポートしています。


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マーケターは、インフルエンサーマーケティングを長年のパートナーシップとしてアプローチし、ブランドがインフルエンサーと協力する期間が長くなるほどコンバージョン率が向上することに気づきます。

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ブランドは最初からKPIをインフルエンサーに伝える必要があります。インフルエンサー報酬をビジネス目標に合わせることで、最適な結果

Four key findings from the research

WARC (World Advertising Research Center) and impact.com surveyed 400 influencers and 400 marketers from around the world to find out what they think about influencer marketing — and each other. Here's a taste of what you'll find in the report:

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Influencer marketing is seeing increased spending, social media trends, innovation, and cultural shifts — creating new opportunities that other advertising channels can’t.

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Content creators offer authenticity and deeper connections with consumers. Marketers now support influencer partnerships through direct outreach, platform solutions, and agencies.

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Marketers approach influencer marketing as a long-standing partnership and notice better conversion rates the longer a brand works with an influencer.

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Brands should communicate their KPIs to influencers from the start. Aligning influencer compensation to your business goals will ensure optimal results.

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